søndag den 14. december 2014

Dansk giveaway

Dansk Jule Giveaway

er afsluttet! 






Marc Jacobs har igen været så søde at supplere mig med gaver, som jeg kan give videre til Jer, mine læsere. 
Jeg var tidligere i år med til lanceringen af Daisy Dream i Magasin på Kgs. Nytorv, hvor Marc Jacobs Danmark gav mig nogle stykker af produktet.
Hvis I kunne tænke jer at se mere fra den dag kan I klikke HER

Denne gang har de sendt mig denne smukke gaveæske fra Marc Jacobs, som indeholder den skønne parfume Daisy Dream samt en showergel og en body lotion.
Duften er i forhold til den meget ikoniske "Daisy" parfume lidt mere ungdommelig og frisk, og pga. hints af blåbær, grapefrugt, pære, jasmin og kokosvand dufter den af en blanding af blomst og frugt aromaer. Den er skøn forfriskende og ren i duften. 

KONKURRENCE! 

Kunne du tænke dig at få denne skønne gaveæske til jul, skal du bare følge de enkelte trin nedenfor. 
Det eneste du skal gøre for at deltage i konkurrencen, er at skrive til mig hvad dit højeste ønske er til jul, og sende mig din mail. 








12 kommentarer:

  1. Mit højeste ønske er en fly billet til Hawaii, da mine forældre og jeg har snakket om at tage på ferie dertil! Min email er nina@reimerkrag.dk

    SvarSlet
  2. Det lyder skønt! Tak fordi du har tilmeldt dig konkurrencen <3

    SvarSlet
  3. Hej søde Caroline, mit største ønske til jul var et billede af Lodstårnet i Dragør fra VisseVisse.
    Cilla.l.schack@gmail.com- Godt nytår :-)

    SvarSlet
  4. Hey Caro. Mit største ønske var stel fra Royal Copenhagen, da jeg snart flytter hjemmefra. Min mail er emil5534@gmail.com
    Godt nytår 😂

    SvarSlet
  5. Hellooo, mit største ønske til jul var et par sneakers, som desværre var udsolgt:( men fik en masse andre gode ting! Godt nytår, håber du havde en skøn jul :-) Min email er rikke@rosenborg.net xx

    SvarSlet
  6. Hej smukke! Mit største ønske til jul var at få en Lyngby vase, som jeg var så heldig at få :-)
    Linemoeller56c@gmail.com

    SvarSlet
  7. Iiih sikke en lækker præmie.

    Glædelig bagjul :)

    Mit største ønske var en vinterjakke, og det fik jeg :)

    Bedste hilsner fra,
    Leslie

    Lesliespam89@gmail.com

    SvarSlet
  8. Mit største ønske var at min kæreste friede til mig - det gjorde han desværre ikke - så må vente lidt endnu

    SvarSlet
  9. Mit største ønske var en parfume som jeg desværre ikke fik, så håber st blive den heldige vinder ;-) Min email er: kjdykker@gmail.co

    SvarSlet
  10. Mit største ønske var et gammeldags whiskey glassæt, som jeg var så heldig at få! Godt nytår til dig :-)
    Min email er linelehmann@hotmail.dk

    SvarSlet
  11. Hvem vandt denne dejlige konkurrence

    SvarSlet
  12. Den heldige vinder er Louise :-)

    SvarSlet