onsdag den 1. oktober 2014

The bohemian look + interview

The bohemian look + interview


Mosaic

Som nogle af jer allerede ved, er jeg kommet i semifinalen i L'oreals trendsætter konkurrence 2015, her i blev der præsenteret fire foreskellige emner. Disse er Bohemian, Glam, Rock eller Romantic. Da jeg har en "hemmelig" forkærlighed for bohemian looket, var der ingen tvivl om, at det var præcis det jeg ville vælge. 
Derudover skulle man også lave en film som del af ens indlæg, og jeg har i min video valgt at interviewe forskellige personligheder om deres karakteristik af bohemian looket. 

Klik nedenunder, for at se mit videobidrag til semifinalen! 






Bohemian looket er for mit vedkommende en sjov og kreativ stil, da man for alvor kan lege med forskellige print, farver og stilarter. Efter min mening er det en super fin men ukonventionel og artistisk stil.   
Jeg har forsøgt at kreere mit eget bohemian look ved hjælp af en blomstret maxi kjole og en mellemlang hæklet cardigan. 

Konkurrence!

Da jeg har brug for ALLE JERES STEMMER, har jeg lavet en giveaway!
I har chancen for at vinde et L'oreal Paris Beauty kit, som indeholder BB cremes, læbestifter, neglelakker, øjenskyger, eyelinere og meget meget mere! 


Det eneste i skal gøre for at være med i konkurrencen, er at stemme på mit bidrag til konkurrencen. Det kan i gøre HER 
Derefter skal i bare skrive jeres mail under dette opslag, eller hvorend i nu har lyst! Jeg skal bare kunne se jeres mail :-)







På forhånd tak for jeres støtte, og held og lykke! 


Jeg konkurrerer i Trendsetter Search på www.lorealparis.dk 






3 kommentarer:

  1. Rikke@rosenborg.net
    Har stemt alle gange, ønsker dig held og lykke i konkurrencen! x

    SvarSlet