fredag den 12. september 2014

Colours - The new trend?

Colours - The new trend?


Jeg er i øjeblikket med i konkurrencen om at blive L'oreals nye trendsætter, og her er opgaven i anden kvalifikations runde at forsøge og forudsige hvad den næste store trend bliver. Selvom at jeg allerede er kommet med til semifinalen (YAY) synes jeg det er et meget sjovt emne, og har derfor valgt at lave dette opslag.
På trods af at jeg næsten uden undtagelse holder mig til sort og gråt i vinterhalvåret, tror jeg at det er på tide med nogle farver. Dette tror jeg kommer til at gælde både inde for mode- og skønheds verdenen. 

Jeg har fundet nogle fine eksempler på tøj som jeg gerne ville bevæge mig ud af min komfort zone for! 
  





Color!



Kate Moss reklamerer i øjeblikket for en ny række produkter hun har lavet i samarbejde med Rimmel, og de passer rigtig fint sammen med den teori om, at den næste store trend bliver noget med farver. 








Har du lyst til at prøve nogle af L'oreals produkter, er her nogle af deres initiativer på en 80er agtig farverig makeup.





Jeg vil i hvert fald forsøge at bevæge mig mere ud i nogle farver, og jeg håber i fandt lidt inspiration til selv at prøve noget lidt mere dristigt.

Jeg konkurrerer i Trendsetter Search på www.lorealparis.dk

Lots of love - Caroline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar