tirsdag den 10. december 2013

Blogmas day 10 - NOTD

Nailpolish and Tuesday diary


Hello lovelies!
So today is gonna be a mix between telling you about my day, and showing you one of the nailpolishes from yesterdays post Here 

So today I had some classes at the school I teach at. I had the kindergarden class all day, and BOY can that be a challenge! They are obviously really cute, but you have to have ALOT of patience! They were really hyper today for some reason so to calm them down  
we listend to a story while they drew pictures. I ended up going home with a bunch of drawings they had made for me, so of course that made the day all better! 

I dags opslag kommer til at være et mix mellem at fortælle jer om min dag og vise jer den neglelak jeg har på idag. 
Idag havde jeg nogle timer på den skole jeg er vikar på. Jeg havde børnehaveklassen hele dagen, og det kan være lidt af en udfordring! De er selvfølgelig super søde, men man skal have en masse tålmodighed! Af en eller anden grund var de super hyper idag, så for at få dem til at slappe af, sluttede vi dagen af med lytte til en historie mens de sad og tegnede. Jeg gik hjem med en masse tegninger som de havde lavet til mig, så det gjorde selvfølgelig dagen meget bedre!

Here are my nails of the day
Her er neglelakken jeg har på idag. 



The nailpolish is from Mavala and is called 92 New Dehli
Den her neglelak er fra Mavala og hedder det der står ovenover (Doven much?)

Its a super pretty, christmassy colour. 
Det er en super fin jule farver

So that is going to be all for today! 
Det er alt for idag!

What has your day been like? 
Hvordan har din dag været?
xx

Lots of love - Caroline


Ingen kommentarer:

Send en kommentar