torsdag den 12. december 2013

Blogmas dag 12 - Christmas lights

Christmas lights


Hello lovelies
This is the post I have been waiting to upload.. This is the post about christmas lights! 
I live in a town outside of Copenhagen and there is this road not to far from me, where they really know how to decorate for christmas. I've never been there before, but it was amazing! It really made me feel all warm and fuzzy inside.. I probably sound a bit weird, but if you are a christmas lover like me, then I hope you enjoy this post. 

Det her opslag er det jeg har ventet på at uploade... Det er opslaget om JULELYS! Jeg bor i en by udenfor købehavn, og der er en vej ikke så langt væk fra hvor jeg bor, hvor de virkelig kan finde ud af at pynte op til jul. Jeg har aldrig været der før, men det var fantastisk. Det varmede seriøst mit hjerte! Jeg lyder måske en smule mærkelig, men hvis du er en ligeså stor julefan som mig, så håber jeg du kan lide dette opslag!

Here are the pictures! 










I realize that these pictures are not very good, and it might have been because I was too excited.. Feel free to send me pictures of christmas lights, because it really makes me feel SO christmassy! 

Billederne er ikke blevet særlig gode, og det har måske noget at gøre med at jeg blev så spændt... I er meget velkomne til at sende mig billeder af julelys, fordi det får mig virkelig i julestemning! 

Lots of christmassy love - Caroline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar