søndag den 22. september 2013

My make-up table

My make-up table 

Hello lovelies!

I've seen many bloggers and youtubers do a post/video on their makeup collection and I love to see how they keep and organize their make-up, so I thought I would show you how I store my make-up. 

Nu har jeg efterhånden set en del bloggere og youtubere lave et opslag/video om deres make-up samling, og jeg elsker at se hvordan de opbevarer deres make-up, så derfor tænkte jeg at, jeg ville vise jer hvordan mit make-up bord ser ud. 

(Keep in mind that i'm not a make-up artist, im just a love lover of beauty) 

If you would like me to do a more specific post on my make-up, please write a comment below <3

Hvis du kunne tænke dig at se et mere specifikt opslag omkring mit make-up, så skriv en kommentar nedenunder <3








Here is where I keep all my make-up and other little beauty things, how does your make-up table look like? 

Her er så hvordan jeg opbevarer min make-up, hvordan ser jeres make-up bord ud? 

Lots of love - Caroline

4 kommentarer:

  1. Love the makeup table . Nice post

    thevintagecherry.blogspot.com

    Chels

    SvarSlet
  2. Hvor har du købt dit skrivebord henne??

    SvarSlet
  3. Daels bolighus mener jeg :-)

    SvarSlet