søndag den 1. september 2013

Casual night out makeup

Casual night out makeup 

Afslappet aften makeup



Hello lovelies! 
If you have been following my blog, you will know that I usually never goes for anything other than pink, nude or brownish on my lips, simply because i dont wanna go out of my comfort zone. Well today I bought my first red lipstick, and I went for the very classic red - Russian red from MAC. 

Heej!
Hvis du har fulgt mig og min blog i noget tid vil du vide at jeg normalt aldrig bruger andre end lyserøde, nude eller brunlige farver på mine læber, bare fordi jeg ikke er meget for at gå uden for min komfort zone. Men idag købte jeg min første røde læbestift, og jeg ik efter den meget klassiske røde - Russian red fra MAC.

This makeup look I feel would be perfect for when you are going out to dinner. Because I left the eyes simple and the red lips just gives the look a little power and sofistication. 

Dette makeup look synes jeg ville være perfekt til når du skal ud og spise middag eller bare ud til en stille og rolig aften, fordi jeg har ladet mine øjne være meget simple, og de røde læber giver bare looket det ekstra power og ser sofistikeret ud. 

Both my family and my boyfriend thinks I should stick to my normal lipstick shades, but I quite like something new... What do you think? is it totally wrong for me? Let me know in the comments.

Både min familie og min kæreste mener at jeg burde holde mig til de læbestift farver jeg plejer, men jeg kan nu meget godt lide at prøve noget ny... Hvad synes i? er det her helt forkert til mig? Skriv en kommentar om hvad du synes. 

Lots of love - Caroline

1 kommentar: