søndag den 4. august 2013

Summer lookbook - my most worn outfits

Summer lookbook - my most worn outfits

Hello lovelies! 
The summer in Denmark has been really hot, therefore the clothes I have been wearing, has been very relaxing, and practical. That also means that I haven't been wearing anything too fancy, but I hope you enjoy having a look into my 2013 summer wardrobe. 

Heej alle sammen! 
Som i nok ved, har det været utrolig varmt i Danmark denne sommer, og derfor har tøjet jeg har haft på været afslappende og praktisk. Det betyder altså at jeg ikke har haft noget særligt fint eller flot på, men jeg håber alligevel at i kan lide denne indsigt i min sommer 2013 garderobe. 


Coral dress - Topshop


Light coral/pink heart dress - Primark (Spain)

Denim shorts - H&M and knitted white t-shirt - Topshop



Black skirt - H&M and knitted white t-shirt - Topshop

These four outfits has been worn alot! What do you think of them and which one is your favorite? 
Disse 4 outfits har jeg haft rigtig meget på! Hvad synes du om dem? og hvilken kan du bedst lide? 

Lots of love - Caroline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar