mandag den 15. juli 2013

Nailpolish of the day

Nailpolish of the day


Today im wearing the Essie nailpolish called the boom boom room. I bought this recently and eventhough I have so many pink nailpolishes, somehow another one is always coming with me home. 
Idag har jeg en Essie neglelak på som hedder boom boom room. Jeg købt den for nylig, og selv om at jeg har SÅ mange lyserøde neglelakker, lykkedes det altid for en til at komme med mig hjem!

I absolutely love this colour and I believe that it makes me looks more tanned (if that makes any sense) 
Jeg elsker virkelig den her farve, og jeg synes det ligner at jeg er brunere med den på (hvis det giver nogen mening) 


What do you think of this colour? 
Hvad synes i om denne neglelak?

Hope you enjoyed!
Håber i kunne lige dette lille opslag!

Lots of love - Caroline



Ingen kommentarer:

Send en kommentar