torsdag den 25. juli 2013

3 minute make-up challenge with..

3 minute make-up challenge with..

3 minutter make-up udfordring med..


Hello everybody! 
Hej alle sammen! 

So today me and one of my best friends Katarina from http://scribblesandsparkles.blogspot.dk/ did the 3 minute make-up challenge. If you dont know what this is, it is a challenge where you have to do your make-up in 3 minuttes. It is so much harder than you might think, but its a ot of fun. 

Idag besluttede mig og en af mine bedste veninder os for at lave 3 minutters make-up udfordringen. Hvis du ikke allerede ved hvad dette er, er det en udfordring hvor man skal nå at lægge make-up på 3 minutter. Det er meget sværere end man lige skulle tro, men det er super sjovt! 

We filmed it so we could show it to all of you! Hope you enjoy watching it as much as we did making it! 

Vi filmede udfordringen og lavede en lille video, så vi kunne vise jer det! Håber at i vil kunne lide videoen ligeså meget som vi kunne lide at lave den! 


So yes, it is a lot harder than it looks! And yes, I only finished one eye..

Så ja, det er meget sværere end man lige skulle tro. Og ja jeg nåede kun at få mascara på et øje...

Who do you think won? Do your own challenge and please let me know how it went and send me a video or picture of the result :-)

Hvem synes i vandt? Prøv denne udfordring selv, og lad mig endelig vide hvordan gik og send mig en video eller et billede med resultatet. 

Lots of love - Caroline 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar