lørdag den 23. marts 2013

SORRY...

SORRY..


Heelloo everyone! 
Heeeej alle sammen!

I am really sorry, that i have such a bad blogger these last couple of days! I promised you all that I would do a blogpost every day last week, but I didn't! I know its a bad excuse, but I have been super super busy with school. Being a senior is actually pretty hard, and with school assignments and all, I didn't have any time left to make the blogposts... 

Jeg er virkelig ked af at jeg har været en dårlig blogger de sidste par dage! Jeg lovede at jeg ville lave et blog opslag hver dag, i sidste uge, men det fik jeg bare ikke gjort. Jeg ved godt at det er en dårlig undskyldning, men jeg har haft super super travlt med skolen. At gå i 3.g er faktisk ret så hårdt, og med opgaver og alting, så fik jeg ikke tid til at lave de lovede blog opslag....

I will try to make it up to you this week because im off school for a week! :-) 
I hope that you still wanna follow me and keep an eye out for when next blogpost is up.

Jeg vil prøve at gøre det godt igen i den her uge, da jeg har påske ferie! :-) 
Jeg håber at i stadig har lyst til at følge med, og holde øje med hvornår næste blogopslag! 

Lots of love! 
Masser af Kærlighed!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar