tirsdag den 19. marts 2013

Outfit two - Tuesday

Outfit two - Tuesday
Tirsdags "outfit"/tøjvalg

Hello everyone! So, if you read my latest blogpost, you will already know that i am doing a blogpost everyday this week, where I show you my outfit of the day. I hope this may inspire you or at least that you will enjoy having i peek in my wardrobe. 
Hej alle sammen! Hvis i har læst mit sidste blogopslag, så ved i allerede at jeg laver et blogopslag hver dag i denne uge, hvor jeg viser jer dagens "outfit". Jeg håber at det her måske vil inspirere jer eller i hvert fald at i kan lide at få et blik ind i min garderobe. 


Here is my outfit of the day! 
Her er dagens "outfit"! 

Today I wore a beige-very light pink sweater from Gina Tricot
Idag havde jeg en beige-meget lys lyserød sweater fra Gina Tricot



Army green jeans also from Gina Tricot. 
Army grønne jeans også fra Gina Tricot



A black belt with flat studs all around it
Et sort bælte med flade nitter hele vejen rundt 



A gold and bronze  colored necklace from H&M 
En guld og bronze farvet halskæde fra H&M



And a black and gold colored watch. 
Og et sort og guld farvet ur. 



So this is it for today! I hope you liked it, and if you did please let me know! Remember to keep an eye out for tomorrows blogpost!
Så det var alt for idag. Jeg håber i kunne lide det, og hvis i kunne sålad mig endelig vide det! Husk at holde øje med blog opslaget som kommer i morgen! 

Lots of love! 
Masser af kærlighed!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar