onsdag den 27. marts 2013

March favorites

March beauty favorites/
Marts  favoritter 

March is almost over and I wanna show you all the beauty products I purchased this month. 
Marts er snart ovre, og jeg vil vise jer alle de skønheds produkter jeg har købt i denne måned. 

First thing I bought were these two makeup brushes from Nilens jord. I bought mine in a danish store called Matas.
Første ting jeg købte var disse to make-up børster fra Nilens jord. Jeg købte mine i Matas.

Next thing i bought was this duo concealer  also from Nilens Jord. This is also bought in Matas.
Næste ting jeg købte var denne duo concealer som også er fra Nilens jord. Kan sagtens anbefales! Den er også købt i matas. 

This little miracel worker i was introduced to by Zoe (link below) It is the l'oreal super liner perfect slim. This eyeliner is amazing! I can recommend this to everyone!
Den her lille mirakelmager, blev jeg introduceret for af Zoe (Link nedenunder) Det er eyelineren Super liner perfect slim fra L'oreal. Den er fantastisk og jeg vil anbefale den til alle!


This primer also from L'oreal , i've actually had for some time now, but  never really used. It is really good, and I use it everyday now!
Denne primer fra L'oreal har jeg faktisk haft i et stykke tid nu, men jeg har aldrig rigtig brugt den. Den er rigtig god og jeg bruger den hver dag nu. 

The macara also from L'oreal i was recommended by a friend. I would say that it is really good for a night out, but for an everyday look i think it is a bit much.
Denne mascara er også fre L'oreal og det var en veninde som anbefalede den. Efter min mening er den rigtig god til når du skal ud, men til hverdag synes jeg den er lige i overkanten, da den gør dine vipper super fyldige og lange 

THESE PRODUCTS ARE AMAZING! It is the shampoo and conditionner from Lee stafford. After using this for a month my hair has become soft and thick and just great. Please try these, just for my sake! I promise you it is worth it!
DISSE PRODUKTER ER FANTASTISKE! Det er shampooen og balsamen fra Lee Stafford. Efter at have brugt dem i en måned er mit hår blevet blødt, tykt og fyldigt. For min skyld så prøv og giv dem en chance, jeg lover at det er det værd!

The last thing on my list isn't really a beauty product but I LOVE IT! It is this little beauty of a make-up bag from H&M
Den sidste ting på min liste er ikke et skønhedsprodukt men jeg elsker den! Det er den her lille skønhed af en make-up taske fra H&M. 


Hope you can use this for some inspiration for your next beauty haul!
Jeg håber at i kan bruge dette som inspiration til jeres næste skønheds shoppetur!
Lots of love!
Masser af kærlighed!


Tumblr: http://carolineemborg.tumblr.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar