tirsdag den 5. marts 2013

Introduktion til MissCarolily's blog!

Introduction to MissCarolily's blog/Introduktion til MissCarolily's blog!


Well, this is me!

Heeeellooooo!
My name is Caroline! I'm 18 years old and I'm a senior. A couples of motnhs ago I started making youtube videoes, mainly about make-up and clothes. But since I no longer think I have the time for filming and editing I decided to make a blog instead. 

Heeeeeeeeeeeeej!
 Mit navn er Caroline! Jeg er 18 år og går i 3.g i gymnasiet. Jeg startede for nogle måneder siden med at lave youtube videoer, hovedsageligt omkring make-up og tøj. Men da jeg ikke længere synes at jeg har tid til at filme og redigere videoerne ordentligt, besluttede jeg mig for at lave en blog. 

In this blog you can read, see pictures and sometimes videoes about make-up, shopping hauls and because I sometimes tend to be a little creative, you will also be able to see the creative things I do.

Man vil derfor kunne læse, se billeder og måske nogle gange videoer, omkring make-up, shopping "hauls" og da jeg er en lille kreativ mus nogle gange, kan man også følge med i de små ting, jeg går og laver. 

I've already planned lots of things, that just has to be written down and taking pictures of, so as soon as possible there will come some blogposts.

Jeg har allerede planlagt massere af ting som jeg skal have skrevet og taget billeder af til denne blog, så der vil hurtigst muligt, komme flere blog opslag!

I both have Twitter and Tumblr, and you are welcome to follow me there too! Also,you can see my youtube videoes on this link. 

Jeg har både Twitter og Tumblr, så hvis i har lyst, skal i være velkomne til at følge mig der også! I kan også se mine youtube videoer her.

youtube videoer: MissCarolily
Twitter: MissCarolily
Tumblr: MissCarolily 

So all in all, I hope you will keep an eye out when I upload new blogposts and please tell me what you think!

Så alt i alt håber jeg at i vil følge med, når jeg uploader nye blog opslag og fortæller mig hvad i synes, når nu bloggen kommer rigtigt op at køre!

Ps. if any of you are wondering, I came up with the name "MissCarolily" because I thought  Caroline was a bit boring :-) 

Ps. hvis nogen af jer, undrer jer over navnet "MissCarolily" er det et navn som jeg har fundet på, da jeg synes Caroline var en smule kedeligt :-)

Lots of love to all of you!
Massere af kærlighed til jer alle!


1 kommentar:

  1. Hey Caroline! I'm currently learning Danish; your blog is really helpful anyway :-) Please keep writing more :D x

    SvarSlet