fredag den 8. marts 2013

25 facts about me/ 25 fakta om mig


25 facts about me/
25 fakta om mig

So since i've just started this blog, i thought i would do the "25 facts about me" so you can get to know me! I really hope you enjoy it <3


1. I can be very creative when I want to be.


Jeg kan være meget kreativ når jeg har lyst.



2. i’ve been dating by boyfriend for 2 and a half years on the 24/3


Jeg har været sammen med min kæreste I 2 og et halvt år, den 24/3



3. I bite my nails, eventhough I know its disgusting…I just can’t help it


Jeg bider negle selvom at jeg ved det er rigtig ulækkert..



4. My mom thinks my eyes are a violet-blue color, but I think they are just kind of greyish.


Min mor synes at mine øjne er violet blå, men jeg synes nu mere at de er lidt grå.



5.I can be very sensitive.


Jeg kan godt være ret følelsladet.



6.I have my own car and its REALLY green


Jeg har min egen bil, og den er hvad man kalder meget grøn!



7.  My name is Caroline, and i’m a shopaholic.


Jeg er en shopaholic (shopper alt for meget)



8. I have two big brothers. 


Jeg har to storebrødre.



9. I love my family more than anything.


Jeg er et familie menneske



10.   My favorite color is baby pink, but I really like all pastels


Min yndlings farve er lyserød, men jeg elsker alle pastel farver



11. Most mornings I dont have any trouble getting up.


Jeg er et morgenmenneske, og jeg har for det meste ikke svært ved at stå op.



12.   I’ve only been outside of Europe once, where I visited New York


Jeg har kun været uden for Europa en gang, hvor jeg var I New York



13. I have a tendecy to get lost. (One time I got lost in a town in Spain, after a while the police picked me up in their car and reunited me with my family) 


Jeg har en tendens til at blive væk. ( Engang blev jeg væk i en by i Spanien, efter et stykke tid fandt politiet mig og genforenede mig med min familie) 



14. As a child I was always very happy (I would say that I still am a very happy person) 


Jeg var altid utrolig glad som barn. (Jeg vil nu sige at jeg stadig er et meget glad menneske)



15. When I was little my hair was cut by a pot – I had pot hair…


Da jeg var lille havde jeg grydehår... 



16. I have what my father calls a sleepy heart in the afternoons


Jeg har hvad min far kalder et sove hjerte om eftermiddagen.



17. I absolutely love when the sun is shining, it always makes me happy


Jeg elsker solskinsvejr, det gør mig altid I godt humør



18.As a child we went on a lot of holidays where we travelled by car, and now I absolutely hate it.


Som barn var min familie og jeg ofte på bil ferier og nu kan jeg ikke fordrage det!



19. I have a little ”bump” on my nose.


Jeg har et lille bump på næsen.



20. I used to play a lot of volley ball – favorite sport!


Jeg plejede at spille rigtig meget volley ball og det er stadig min yndlingssport.



21.I spent a year on a boarding school (I think its called that in english) 


Jeg var på efterskole I 9. Klasse.



22.  Love, love LOVE when the Tabloids is published.


Jeg elsker, elsker ELSKER når der kommer nye sladderblade.

23. I probably have the best realationship with my mom, she is amazing


Jeg har nok det bedste forhold til min mor, hun er fantastisk!

24. I LOVE LOVE LOVE little things like candles and little cozy things, and i have a million of things like that in my room.
Jeg elsker elsker elsker små ting som f.eks. lys og lysestager, og jeg har små dimsedutter over alt på mit værelse

25. My favorite flower is a lilly
Min yndlings blomst er en lilje. 

Sooo this is it! I really hope you've enjoyed! Please let me know if you did, and you are very welcome to tell me some facts about yourself.

Lots of love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar